Search This Blog

Saturday 29 June 2013

Wall MakeOver by Na? Saya nakkkkkkkkkkkkkkkkkk!

Assalamualaikum...
 
Berita tergempar lagi hot-hot!
Bagai pucuk dicita ulam mendatang, waaaaa
 
Teruja, excited gila...
Nasib baik tergerak hati nak tengok entri terbaru kat blog Nadia...
 
Tup-tup, walaaaaaaweeeee.....
 
 
Ada offer daaa.......
Boleh dapat free lagi dinding cantik....
Saya nakkkkkkkk...
 
Almaklumlah rumah tengah siap-siap nak masuk...
Progres pengubahsuaian pun masih berjalan..
Duit laju je jalan buat masa ni...
 
Dulu pernah baca cerita Nadia yang buat header kat bilik tidur dia dengan khat ALLAH tu.
Cantiknya....
Godek-godek dengan info yang Nadia bagi, mula la kenal WallMakeOver by Na.
Saya ingat wallpaper..
Rupanya cat ye....
Sepenuhnya cat.....
 
Nampak kemas dan cantik!
Macam wallpaper...
Kalau la dapat buat ni kat rumah, mesti hasilnya superb!
 
Kebetulan enSuami memang teringin sangat nak pasang wallpaper, nampak elegan katanya.
Tapi yang ni lagi berbaloi-baloi kan...
Sebab cat.
Mesti tahan lebih lama........
 
enSuami memang berkenan dengan corak damask ni..
Kami nak pilih yang paling simple dan elegan, cewahhhh!
Nak design ni, boleh????
 
~Sumber FB Fanpage WallMakeOverbyNa~
Untuk yang special sebab menang contest ni [insyaAllah jika ada rezeki untuk enSuami] kasi surprise sama dia, heeeee
Mesti tersengih kambing la nanti......
Hasrat dan impian tercapai nak dinding elegan untuk ruang tamu...
Best tak, Sayang???
 
Kalau dapat, boleh tukar kaler biru2 macam ni..
Hari tu plan nak kaler2 biru untuk ruang tamu.
Kalau tak dapat, yang atas kelabu pun OK....
Yang penting, MENANG dulu!
 
 
Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall MakeOver by Na dengan design pilihan saya ini kerana hasil kreativiti mereka sangatlah menakjubkan.
 
Teringin punya rumah yang berdinding cantik seperti dipasang wallpaper tapi lebih berkualiti dan elegan.
 
Dan yang penting nak jadikan sebagai hadiah istimewa buat enSuami yang kepingin mahu dinding corak damask dong!
 
Nadia, pilih saya sebagai salah seorang pemenang, tau....
Rumah saya yang kosong tu, sangat-sangat perlu untuk dimakeover...
Nak jugak-jugak [sambil hentak kaki kat lantai, kekeke] 
 
Nak rumah cantik macam rumah Nadia jugak!
Semoga ada rezeki untuk menang, Amin.
 
Mood nak masuk rumah baru dengan dinding cantik, tak sabaqqqqq!
 
Lalalalalalalalalala..... 
 
 
 

1 comment:

Terima kasih untuk komen bernas anda :)

Daisypath Anniversary tickers