Search This Blog

Monday 28 March 2011

Mesyuarat Agung Cawangan 1/3

Masa mesyuarat ni, tido je banyak...


Sebab saya makan banyakkkk, makanan2 ni semua ha...........

Lepas saya kawen, saya makan dengan banyaknyaaa.......
Conpius dengan selera yang semakin menjadi-jadi......
Saya xdapat nak bagi tumpuan lagi dalam meting........
Akhirnya saya telah pi tidoq kat bilik mesyuarat sebelah....
Sorang2........
Tapi biar pintu terbuka........
Tapi buka aircond............
Melampau kan saya????
...............Em saya memang xdapat tahan tido kalau dah mengantuk sangat!!!..............

2 comments:

  1. Adoii... Puan Bell ni... memang xdapat diselamatkan lagi ;)

    ReplyDelete
  2. Haha, memang gini la jadinya, klu dah mgantuk sgt, huhu....

    ReplyDelete

Terima kasih untuk komen bernas anda :)

Daisypath Anniversary tickers