Search This Blog

Tuesday 25 November 2014

Telur ayam Romantika di dapur ;)

Assalamualaikum.

Terima kasih kat kak Joijoi80 [nama pena blogger je, bkn nama sebenar] yang cerita ada jam murah di Romantika.

Saya pun pi terjah ngan enSuami, nak tengok best ke tak...
Kali kedua pi, baru beli.

Romantika Kuala Selangor.
Terus amek 3 biji.
Kat rumah ni xda jam dinding lg.


Tetamu datang melilau mata keliling dinding cari jam nk tengok jam pukul berapa.

Xyah cari la, memang xdok jam kat umh ni, makcik, kekeke...
Pakai tengok jam kat hand phone je selama ini...

Yang ayam tu conpem guna kat dapur.
2 lg nk letak dlm bilik tidur.

Harga asal RM19.
Diskaun 50%, jadi RM 9.50.
YES ini, selagi stok masih ada lah ye..
Semua Romantika seluruh Malaysia.
Eh eh mcm jd promoter lak...

Yg penting saya suka sebab dh ada jam,hehe.
Byebye...

6 comments:

  1. Eh...ada sale ke? Saya nak pergi jugalah. Kot ada benda yabg saya berkenan...

    ReplyDelete
  2. Ada sale shgga 50%.
    Selected item je, xsemua brg ada sale..

    ReplyDelete
  3. cantik plak jam ayam ngan telur tu..dekat romantika selayang takder.. frame yg kecil2 tak beli ker.. dlm rm 5 satu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh la jam ayam tu jadi ganti xdpt jam coffee mcm akak beli, huhu..

      Frame, xperasan la plak. Sibuk dok pilih design jam tu, smpi kedai nk tutup dah, kuikui..

      Delete
  4. cantik la.. harga pun murah tapi rumah saya dah banyak jam.. huhu tak dapat lah nak beli.

    ReplyDelete

Terima kasih untuk komen bernas anda :)

Daisypath Anniversary tickers