Wednesday, 1 September 2010

Shopping @ Putrajaya

Pi umah Natrah seperti yang dirancangkan. Dah bosan sangat dok umah dua hari, Hari Jumaat kan cuti, Nuzul AlQuran. Pastu dah sampai umah, main2 dengan Ahmad dulu. Teringat nak amek gambar, jom layan dulu aksi2 Ahmad Nasih Ahmad Soffiyuddin..
oo dah bersar anak dia ya? sy yg belum ada lagi. odeng dah ada org nak doakan dia nanti. kami x cuti pun kena kerja juga




Kitorg pun nak bergambar dengan Ahmad yang CumiL ni :)
pelik ja dia tegnok kamera ni. mesti dia tgk pe la kakak2 ni buat



nabilah x dukung dia ke?? hmm mana bibik natrah, dia xda bibik ya
amboi banyak duit dia, nak berbibik..duduk bertiga ja pun. org tu yg ada 9 orang pun, xberbibik, mak je buat keja semua, xtanya plak??? berlagak la orang ni, tanya soalan yang xberpatutan..=/ bila nak matang pun, xtau lah!
Minta maap la Natrah, sempat plak pi snap tempat proses ~MyPopiaBest~ mama Ahmad ni..
oo bgus lah usaha kecil2 lan berjual dimana tu?  nabilah terasa dgn sy ke?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)