Tuesday, 14 September 2010

Ho Ho Ho Balik Kampung!!!

Tarikh : 8 September 2010
Masa : 10.00 pagi
Harga tiket : RM 45.00
Bas pilihan : Cosmic Express
Destinasi : Shahab Perdana, Alor Setar, Kedah

Ok, ni bas Cosmic, 2tingkat. 1st time ceq naik bas 2tingkat. Masa beli tiket, terkejut org tu tanya, nak dok atas ke bwah, Hah? Sekali lagi ulang...Nada suh amek bawah. Ikut je.
Balik kg cerita kat BChiq, KAzida, depa kata awat x dok atas, boleh tengok pemandangan. Dulu Durian Burung ja ada, skg ni, macam2 dah ada...Macam-macam adaaaa!

Oops, sempat lg amek port menarik, hehe...

Ha ni la, bas macam hotel...
Atas tu TV, bawah Microwave... Sebelah tu tingkap/pintu kecemasan tu, mmg jiwang la, klu dpt dok situ, amek gambar, mmg sentimental betul. Ada perempuan dok kat c2, mula nak amek gmbar dia, tp terseksa sangat, satni Wak xtahan plak tgok..elok dah dengan rambut panjang mengurai, org Siam kot, dia makan dlm bas tu, tkejut Nabilah, ingat perempuan uzur, bila dia cakap tu, dapat agak la, bukan Muslim, selamat. Kalau x, malu kaum Muslimah...

Ha ni ada peti sejuk depan Nabilah. Atas tu, xpasti la fx dia sbg PC atau TV. Sbb LCD LG kan...

Ha ni dia seat VIP. Single seat mcm kecik sket kot. ke sama besar, xtau la..

Rupanya kampung ku sudah menuai. Masa ni la paling xbest ni. Hama banyak. Rama2 putih penuh rumah. Gatal 1 badan. Jenuh garu la. Dah la kulit xtahan.

Amek gambar ni sebab syok tengok itik2 ni berenang. Syoknya depa mandi ayaq bendang. Ceq dok kena basuh pinggan-mangkuk berlambak2 kat sinki ni. Nampak ke x, itik2 tu? Terlindung dengan pagar umah Nabilah, huhu...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)