Monday, 30 May 2011

Walimah Afiqah dan Firdaus, Tahniah!


Sabtu, 28 Mei. Nabilah berada di Sekinchan, di kampung enSuami.
Dari Sekinchan, kami ke Kapar untuk menhadiri majlis Walimah housemate Afiqah dan Firdaus.


~Tahniah Iqa dan Firdauslove struck~
Ingat susah nak cari umah pengantin (sebab slalu naik keta, asik sesat je)
Lupa plak kali ni, enSuami yang bawak. Lagipun area kampung dia jugak, xkan xtau kan?
Jowo mari, kehkeh....winking

Sampai je kat umah pengantin, nampak Puan Natrah kat pintu umah.
Baru teringat, oooo mesti geng2 AlHamra' ada dalam umah.
Dengar kata diorg bertolak dari Subuh lagi, sebab nak prepare utk mekap2 cikPengantin...

Akad nikah, pagi tu jugak berlangsung, area 9.30 pagi. Xdapat nak join, awal2 camni...
Almaklum lah, saya kan isteri org, batting eyelashes

Masuk je dalam umah, nampak sangat muka masing2 kepenatan.whew!
Mak andam le, paling penat sekali, hahahaha...
Hebat la Put, tukang mekap merangkap pengapit sekali.
Boleh amek berkat plak, bakal pengantin seterusnya...jeng jeng jeng....dancing


~masing2 bersandar kepenatan~



~bab bergambar, semua ceria...big grin~


~Itulah geng AlHamra' - Kami paling pakar dalam acara bergambar~

~Pengantin Baru dan Pengantin Lama, hehehehee hee~








No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)