Friday, 13 May 2011

Sayang, 2 bulan sudaa!


Dah 2 bulan sudaa..........
Hari2 masa pi muktamar, ada adik yang baru dikenali dapat tau, Nabilah dah kawen.
Dia pun tanya, apa perasaan, dan perubahan kehidupan sebelum dan selepas kawen?
Nabilah jawab, sama ja, huhu
Sebab masih rasa bujang, sebab xdok dengan suami.
Dia pun jadi pelik, Maksudnya?
Kitorang PJJ, suami kak Nabilah ada di Sarawak la, hihihi...
Oooo, kesiannya...
Emmmmmmmmm, =|

Hari ni, pada 13.5.2011, genap 2 bulan.
Semalam 12.5.2011 ada jamuan meraikan pengantin kat pejabat.
Patutnya, pengantin yang diraikan tu, Nabilah dan Kak Husna (adik abg Is) penah keja kat sini dulu.
Rasa macam nak pindah plak, ada jamuan, huhu.
Terima kasih la kat teman sepejabat, yang wat surprise giler...
Sampai terkejut badak, for sure kena berucap punya masa jamuan nanti.
I'm not ready, huhuhu..
Xreti nak cakap pape, ucap terima kasih, dan mohon doa dari semua untuk suami cepat dapat pindah ke semenanjung.
Pas2 minta maaf, dan harap dapat tunjuk ajar lagi mana yang kurang, kekekeke.
Tergeliat lidah, huhuhu...

 

Kami pengantin yang lama, =)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)