Sunday, 20 March 2011

First Dating NabilaHasyim (^_^)

First Dating kami setelah bergelar suami isteri.

EnSuami bawak PnIsteri makan kat Restoran Mee Banjir Udang, yeyeh!

Petang tadi, selepas setle semua hal2 di barang2 sewaan untuk kegunaan kenduri, kami pun terus ke kedai makan yang dimaksudkan.

Ini reward kedua enSuami nak kasi selepas reward pertama dikotakan semasa sesi bergambar. Reward ni untuk semua usaha pnIsteri untuk majlis kenduri dan perkahwinan kami berdua dari awal proses hinggalah selesai majlis kenduri bagi kedua-dua belah pihak.

Sampai depan kedai, tengok ramainya orang makan kat sini. EnSuami tetanya ada tempat kosong x ni? Biar saya turun dulu tengok ada meja kosong ke x... OK, baik Nabilah tggu dalam keta. =)

Bila dah tgok, line clear, enSuami pun menggamit tgn tanda bo turun ada tempat kosong untuk kita, yeyeh, dapat makan udang banyak2, alhamdulillah.

enSuami tempah mee udang, pnIsteri tukar nak keow teow banjir udang.

Dapat2 je enSuami terus sambar nak makan, baca doa pun sorang2.. Dah lupa la tu nak berdoa bersama, emm =|
Tengok, kusyuk dia makan, sampai orang klik, xsedar....

Dah 2kali klik, baru nak perasan, pas2 baru nak senyum kat orang depan dia ni, =/

Keow teow banjir Nabilah, =)
Cam besa, I mesti kira, berapa banjir udang dia...
Seperti selalu, klu kira kepala ada 10, kalau kira isi dan badan, ada 9 ja, ceh!

Tak sama macam kat Kuala Sepetang Perak, saiz udang dia sama besar.
Tapi kali ni, ada kecik ada besar, besar pun xbesaq sgt pon =]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)