Wednesday, 11 September 2013

Cahaya mata Umi Abi NabilaHasyim =)

Assalamualaikum...
Dah cukup seminggu saya bersalin.
Maknanya dah 8 hari anak Umi melihat dunia...

Hari ini anak Umi interprem dalam blog Umi OK...
Nak perkenalkan anak Umi yang sorang ni...
Setiap masa Abi dia nak cium dia...
Umi pun dah dilupakan, tak aci!

Hehe, dengan anak pun nak jeles....
Dah la, ni anak kami yang sulung.

HAFNI AZZAHRAH BINTI HASYIM RAHIMI


Tapi Abi tak pi daftar lagi kat JPN..
Malas melanda dirinya..
Nak pi sekolah pun malas.
Hari ini dah mula kerja selepas seminggu cuti.
Nak dok rumah je, melekat dengan Hafni...

Nak tengok plak gayanya bila balik kerja nanti.
Saya pun nak tanya hilang tak stres bila balik dapat tengok baby/anak?

Orang cakap, anak la terapi paling bagus nak hilangkan stres dari kerja...
Nampak anak je, hilang terus segala masalah dalam kepala.
Iye???
Nak tanya la nanti...
Mama papa di luar sana rasa macam tu tak???


No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)