Friday, 12 October 2012

Pernah buat keja ni kat opis x?????

Hohohoho.
..
..
..
..

Xleh la tengok keta berhabuk, n kotor gila.
Isk, malu ar.
Keta baru [walaupun dah luka] haruslah kilat.
pnIsteri kot yang bawak.
Kebersihan kan mencerminkan tuannya.

Ini mesti la kena cantik.
Pagi ni, oh saya memang selamba ja.
Ikut suka ceq la, ada kacau sapa2?
Xdak kan.

Kali ni, kali kedua cuci keta kat depan pejabat.
Tapi bukan la meriah sangat sampai pancut2kan air.
Juz basahkan kain tuala, pastu lap lap la.


Xlama pun buat keja ni.
Ada dalam 10 minit je kot.
Sat ja kan.
Senang ja.
Jangan susahkan diri.
Amek yang paling mudah.
Dah ada kain tuala, kain tuala je la.

Malam tadi hujan lebat, memang dalam hati tu syok dah.


Bersih la keta saya malam ni, hehehe.
Sebab tu bila sampai pejabat tadi, terus amek kain lap.
Xyah amek ayaq kat opis pun.
Terus ja lap ayaq yang ada kat keta.

Kan dah kilat keta saya!
Yeh, suka!

Suka cuci sendiri, nanti boleh belek keta, kot2 ada apa2 yang calar ke cedera kat mana.
Lagipun, saya sangat tedetut nak cuci keta kat kedai, hihi.
Sebab boleh buat sendiri.
Simple2 ja, janji bersih kilat.

Baru senang ahti sket, nak tumpangkan orang pi mana2.
Wak Sabar saya, terima kasih berjasa untuk kami, kawan2 kami, dan kerja2 di opis Bangi yek.
Bertahan tau, InsyaAllah, chayukkk!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)