Friday, 5 October 2012

Nips setelah 20 tahun...

Dulu masa sekolah rendah, kalau ada duit lebih, atau simpan duit, semata2 nak beli kacang yang sedap ni.

Dulu harga RM 1.30, => RM 1.40 => RM 1.60
...

...

...

...

...

...

...

Setelah 20 tahun xmembeli, eh ye ke?
Semalam teringin nak makan lak.
Ternampak kat kedai runcit feveret dia letak RM 2.90.

Ada 1 lagi kedai, hujung belah sana RM 2.50 lak.
Seb baik xbeli kat kedai td, kekeke.

Dah 20 tahun berlalu.
Cam xcaya lak bila guna kalkulator ni.
Kalau dari ingat2, rasa macam baru ja habis sekolah rendah..

Isk, xcaya sungguh.
Kalkulator ni tipu kot, kekeke.



Bila tuang ja kat tangan, semua keluar kaler kuning.
Aik, ada KUNING saja ka?
Aik, Nips ni geng BERSIH gak ka?
Hahahaha..
Nowadays, kaler2 pilihan PR semakin mendapat tempat.
Hijau, Ungu, Kuning, Oren, Merah, Biru Turqoise.
Semua ada fenomena tersendiri.

Kedua, saiz tecik mcm ni pun ada ka? 
Beza kot, saiz dia.
Apa la ada dlm ni..
Tatut pasir ka batu ka, lak kan?

Tapi bila makan, ok jek.
Tapi 1 la, rasa dia mcm dah xsama.
Kacang slalu dpt yg hangit2.
Coklat dia pun rasa lain.
Manis yang x gebu/lembut/smooth mcm dolu2..

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
[ni pun nak membebel]
Ikut cuta ahti ai la, lalalalalala

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)