Wednesday, 15 December 2010

Ikan Bakar Bangi

Hari Jumaat lepas, sebab kalut nak siapkan kalendar, diri rasa xterurus. Makan pun tidak, perut dah lapar sangat dah.

Pulun2, ada rezeki masyuk.. Ada dermawan la plak hari ni, kasi duit belanja, hehe, Alhamdulillah. Share dengan Aisyah. Bila dah siapkan separuh progres kalendar2, dan sampai waktu Maghrib. Harus berhenti untuk makan, xtahan sgt dah. Nant lepas solat boleh sambung semula, Lina janji nak teman sampai siap.

Dengan duit belanja yang ada, kitorg pi makan kat kedai kat medan selera tu. Bila dah jalan separuh, nampak signboard ikan bakar bangi tu, terpikir, Nak Cubakah? Lina pun tersoal2 gak.

Ok gak try..Jommmmm!

Wah banyak gak menu. Semua ikan2 besar ada, Siakap, Terubuk, Bawal, Talapia, Pari, Keli. Yang besa Kembung, Cencaru. Apa lagik???

Pilih, pilih, ngomel, ngomel, komen, komen....
Aisyah amek ikan keli.
Lina amek ikan kembung.
Nabilah amek ikan cencaru.
Emm sedap dia punya rencah bakar nya tu..
Kuah sambal n kicap pun best.
Makan bersama Nasi Putih n Tomyam yang pedas kaw kaw..
Sampai tersedak ha, masa hirup kuah tu..
Slrrrrppppppppp...=P

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)