Tuesday, 21 December 2010

Harus Cepat!!!

Wak, Nabilah rasa, bila Wak dah sihat sepenuhnya, luangkan lah masa untuk melengkapkan borang2 nikah yang berkaitan dan membuat ujian HIV di klinik/hospital kerajaan yang terdekat.

Borang yang lengkap dan telah disahkan oleh Pejabat Agama Daerah Sekinchan/Kuala Selangor minta diserahkan kat Nabilah sebelum cuti raya cina, 28 Januari 2011.

Nanti, kalau ada masa jugak, jengok2 la kejap, homestay ada kolam renang tu, bilik mana yang sesuai untuk family Nabilah. 
Nabilah bawa 1 family kitorang saja, dari MakAyah, BChaq-KMurni sampai la ke adik2. 
Yang makbapa saudara, setakat ni, xda dalam senarai. dan Nabilah pun tau, xda yang berminat nak ikut. 
Mudah untuk kami kalau datang bawa family sendiri sahaja.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)