Saturday, 19 May 2012

Alhamdulillah dengan berita baik seawal celik mata (^_^)



Awal pagi, sedang lena dibuai mimpi, chewaah

Tapi mimpi bukan best la...
Sesuatu yang menakutkan..
Tertunggu-tunggu keputusan pertukaran enSuami.

Dah banyak kali terjaga, berkali2 mimpi nak bangun semak online keputusan.
Saat tu jugak la, waktu masih malam.
Sabar lambat lagi.

Sampaikan mimpi, keputusan akan keluar pada pukul 1 petang.
Arggggghhhhhhhhhh, lambatnya.
Biaq betoi........
Mimpi rupanya......

Macam risau sangat la klu sampai termimpi2 ni.
Apa la keputusan esok nak keluar ni...

Tengok2 waktu Subuh, enSuami telefon.
Assalamualaikum, Sayang..
Waalaikumussalam, mmmmmm
Cepat peluk, Abang!
Hah?
Abang dapat pindah, Sayang.
Hah? Sungguh?
Iye, dapat pindah.
Bila Sayang cek?
Tadi. untuk semakan nama sekolah, 26hb ni baru boleh tau...
Iye. Alhamdulillah.
Dah kena stat cari rumah sewa lah ye Sayang.
Ye, nanti Nabilah cari....

.......................Senyummmmmmmmmmmm.......................
sepanjang dalam panggilan.
Hati berbunga2.
Macam2 berlegar.
Nak cari rumah sewa.
Boleh conpem perabot yang order haritu.
Barang2 nak kemas.

EnSuami kata mungkin tangguh fly.
Mana tau kot2 urusan perpindahan tu amek masa.
Tiket 25hb tu mungkin burn gitu aja...

Emmmmmm, jangan la balik lambat sangat.
Cepat2 kemas, cepat2 siapkan dokumen.

Nabilah kat sini pun pulun jugak, hokey...
Nanti balik, boleh masuk umah baru...

Yeah, sukeeenyeeee
Alhamdulillah syukur sangat.
Terima kasih ya Allah.
Terima kasih kawan2 n sesape yang terlibat mendoakan untuk kami.
Terutama keluarga n keluarga mertua.
Nanti xda la nak dok Hotel Bangi Lanai lagi.
sampaikan pembantu hotel tu pun dah kenal suara empunya enHasyim n pnNabilah yang slalu sewa situ.
Malu kottttttttt

*masih terpikir2, kot2 ada niat nazar. Ada ke eh? Allahuakbar*
~hepy ni, lalalala~

1 comment:

Terima kasih untuk komen bernas anda :)