Tuesday, 15 May 2012

Selamat hari guru tahun ini meletupppp!

Tiba2 ja hit counter Tautan Hati meletup sampai tercatat seperti gambar kt bawah...
  Photobucket
Terkezut kottt..

Kalau cek satu2, banyak entri selamat Hari Guru.

Oo almaklum lah title entri pun Selamat Hari Guru, tu yang tersampai kat blog ini.hee hee
Tahun ni nak ucap selamat hari guru lagi kat enSuami?
Tiap2 tahun nak kena ucap ke?

Bebeh nanti, kueng kueng kueng.....broken heart

Xda puisi la tahun ni, 
Xsempat nak feel...
Asik gaduh je kannnnn
Xpernah nak elokkkkkkk, aishhhhhat wits' end

Tu la, PJJ jeee
Xsempat nak berkenalan pun dengan enSuami.
Asal cakap je, marah.
Asal marah je, cakap.
Dah le pnIsteri ni garang
Maknanya kalau x sebab nak marah, xkan boleh cakap berjela2 la kan...
Emmmmm, letih la camni.

enSuami nak hadiah hari guru?
Hadiah pe lak ehhhh

Ada tengok sesuatu yang menarik, tapiiiiiiiiiiiiiiii

pnIsteri pun nak hadiah jugakkkkkkkkk.batting eyelashes
Hadiah enSuami dapat pindah balik Bangi ke Selangor ke.......

Kesian kat kami tau.
Sapa yang PJJ je memahami.

Merempat merana menumpang kasih, huhu
Bilakah derita ini akan berakhir?

Sape paling lama PJJ kat sini?
Saya nak belajar berdikari macam awak!

Tolong sayaaaaaaa, doakan suapaya Hasyim Rahimi dapat pindah ke Hulu Langat!praying
19hb ni keluar result...
Berdebarnya.......

5tahun sudah di Sarawak, xkan xdapat pindah lagi kotttttttt!sad



No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)