Wednesday, 9 November 2011

Tiga kata saja, xbanyak pun =)

Masa balik kampung, dok dengar radio...
Ada lagu best berkemundang setiap hari......
Sweetnya lagu ni......

Sebab tu tiap2 hari DJ pasang kan.....

Sangat bermakna la tiga perkataan ini.
Memang sangat touching pada orang yang sepatutnya, OK...

Yang couple2 xsah lagi, xsesuai, jangan dok jiwang2 camni...

Nak dedikasi lah kat sini....
Lagunya sangat comel...


Aishiteru
By : Zivilia Band

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat kuharus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus
Menunggu sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus
Bertahan saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Reff:
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasa kan a... a... aku rindu
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetian ini
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Pada ketulusan ai... ai... Aishiteru

Brige:
Saat kusendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah jalani
Kenyataan hidup ini tanpa ghairah
Ou... o...
Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai di sini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali

Kimi ga tooku ni itemo
Kino omoi ga tsunagaru kara
Shinjiteru yo, shinjiteru yo

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasa kan a... a... ku rindu
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetian ini
Pada ketulusan ai... ai... Aishiteru..










Tiga Kata
By : KRU

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta kamu
Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta

Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Ditakdirkan berpisah

Dalam kesibukan
Kita seringkali mula hilang kemesraaan dengan mereka di sisi
Tak rasa bersyukur
Tak rasa berbangga mempunyai bahu sedia untuk kita bersandar
Pejamkan matamu
Lihatlah di hatimu semua kasih terhimpun dibiarkan terkurung
Jadi luahkan sekarang luahkan

Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta kamu
Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta (Aku cinta padamu)

Wo ai ni
I love you










Percaya Padaku
By : Ungu

Aku tak tahu
Apa yang ku rasakan
Dalam hatiku
Saat pertama kali
Lihat dirimu
Melihatmu

Seluruh tubuhku
Terpaku dan membisu
Detak jantungku
Berdebar tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku
Ku berikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku ‘tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu

Agar kau tahu
Betapa ku terlalu mencintaimu
Aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

Tolonglah aku
Bgaimana diriku
Ungkapkan itu
Rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu

Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku







Ada lagi 3 kata lain yang susah atau jarang disebut.

Saya MINTA MAAF....
Huh, dulu hati ni memang lokek la nak sebut maaf.....
Tapi bila dah jadi isteri ni, kena biasakan... (yang tepat lagi bila mula kenal dengan enHasyim yang lembut hati) banyak buat diri untuk merendah diri dan meminta maaf (walaupun bukan salah dia)
Memang banyak pun buat salah dengan enSuami, huhuhu...
Saya nak jadi BAIK, tolong.....
Nak cuba sebaiknya.

Tapi orang dah biasa dengan Nabilah yang GARANG....
Xmarah pun, orang cakap saya tengah marah, huahuahua...
Saya menjadi mangsa keadaan.

*Satu lagi 3 perkataan.......
Rindu Sayang Selalu =)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)