Thursday, 10 November 2011

Nak jual telekung solat, korang nak beli???


Telekung ni, made in Kedah.

Hasil jahitan ibuku di kampung.

Saja nak promote, glamer2 kat sini.

Kalau ada sesape telekung yang dah sesuai untuk bertukar baru, meh le try telekung Che Intan ni.

Xkeciwa lah, puas hati punya.

Kain tebal, sejuk, tak jarang.

Boleh pakai terus tanpa skaf aka anak tudung kat dalam.
Bentuk muka telekung akan muat2 muka.

(Abaikan model yang terlibat, hehe)
Telekung ni untuk saiz dewasa ja ya.....


Ada dua lapisan untuk bahagian kepala hingga ke dada. Siap ada lis aka renda kat situ.

Ada tali bo ikat dikepala. Tu yang ketat dan fleksibel.......

Labuhnya sampai lutut......
Pandangan sisi bila pakai telekung ni.....

Boleh juga beli dengan kain sekali.

Cepat2 tempah. Stok yang ada hanya 5 helai buat masa sekarang. *mode mak tengah malas nak jahit lagi....

Harga telekung sahaja, RM 50. Kalau nak sepasang dengan kain, RM70.

Boleh layari blog AisyBiNa Collections di http://aisybina.blogspot.com/2011/11/telekung-sri-intan.html

Ok, jom membeli dengan pakaian sempurna menghadap Allah yang Maha Esa.

Saham akhirat untuk sepanjang hayat, insyaAllah.



3 comments:

  1. ni telekung yg hang duk pakai selalu kan?
    Best, tebal dan selesa. Tapi hang selalu lena dengan pakai telekung tu.sekarang masih lagi ke? hehe...
    Nanti ada RM nak beli jgk. bukan sekarang, tunggu bisnes untung dulu. hehe

    ReplyDelete
  2. wOI, apa daa cerita kat sini kami selalu tidoq dengan telekung tu, hahaha.
    sebab sejuk, tu yang syok sampai terlena dengan telekung tu...
    skg xla tidoq dgn telekung kt umh sewa.
    tp klu ada riba enSuami, tertidoq jugak ar dgn telekung tu, kekeke...

    ReplyDelete
  3. A'salam nabilah,
    mintak tolong promosikan facebook "Surprise cake" ...perusahaan kek dari rumah kitorang :-)

    dijanji halal dan berkualiti mengikut citarasa pelanggan...

    blog sedang dibangunkan dan belum siap lagi...

    Thank you in advance...

    ReplyDelete

Terima kasih untuk komen bernas anda :)