Tuesday, 19 April 2016

TIPS : Menghadapi strok haba

Assalamualaikum...

Panas sekarang ya Rabbi...
semua tak dapat menafikan musim panas sekarang...

Siapa yang ada aircond di rumah tu, memang konpem buka kan??
bil elektrik melambung tinggi, xyah cakap la kan...
nasib baik rumah saya tak ada aircond..hihihu

Tapi enSuami dah mula berangan-angan nak pasang aircond..
saya emmm kan saja la...
tengok la, bila ada rezekinya tuh???



Semoga kita semua selamat daripada musibah dalam musim panas ni...
In sha Allah.
minum air kosong banyak2, OK..
enSuami saya pun dah mula bawa botol air ke sekolah..
mesti dahaga sangat tu...
kerja bercakap je kan...
memang kena banyak minum la...



#Kempen1Gram1Bulan1Keluarga
#NabilaHasyimKayaEmas
#SemuaTentangEmas
#0193330382

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)