Thursday, 1 November 2012

Nasi Daging ; daging korban

Hari Selasa lepas buat Nasi Daging.


Dah lama xmakan daging rebus cicah ayaq asam.
Telan ayaq liuq ar....


Akhirnya hari ini dapat makan.
Teringat nak buat mcm ni sebab enAmir komen pertama kali dalam hidup dia makan daging rebus ngan air asam, Sedap jugak katanya.

Ini memang menu penaik selera orang Utara.
Kalau ada ni masa kenduri, memang boloeh licin ar nasi.


Tapi sayang, enSuami saya dok berahi macam saya.
Ni la masaelahnya...

Berlainan budaya, selera xsama.


Agaknya inilah kali pertama n terakhir kot, saya masak menu ni.
Lain kali xyah masak lagi.
Xsyok tengok orang tak pulun makan apa yang kita masak, aiseyyyman.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)