Tuesday, 22 June 2010

Program Fun With English \(^_^)/ ; Wong adoh sedang fly (!_!)

Pagi Sabtu lepas, ada program Fun With English. Program anjuran PAKSI Educare di bawah kelolaan Muslimat juak. Tolong Nada untuk uruskan cenderamata dan hadiah. Petang Jumaat tu balik lewat la, masuk waktu maghrib baru dapat kunci pintu opis. Nasib bek, Nabilah abc =)

Perjalanan program macam besa ja.. Awal2 xramai lg. Masa peserta sibuk dgn pendaftaran, Nabilah dok sibuk klik...snap...klik...snap...jer..hehe, hasilnya..jom layan...cam best gilak, siap promote cinih, =P

Masa ni dah siap dibahagi kumpulan...

Bakal Fasilitator, sedang menunggu untuk mendengar taklimat..

Wah, makanan! Apa ada kat dalam tu..Cepat la nak makan, lapaq ni..Xdan pun menyerok td, huuuu..

Yeah, cantik x? Angle ni Nabilah dapat idea masa tgok gambar kenduri Kak Kema & Us Asrol. Memang best la, skill ni.. Upgrade lagi lps ni, mcm naik kapal je rasa bila tgok gambar ni, =P

Cubaan kedua, angle style =)

Dah start taklimat untuk Fasi..

Cubaan ketiga nih, macam xjadi lak..bila dh syok sumthing, asyik nak buat2 lagi, hehe =D

Ni pun, bo tahan gak, ceh angkat bakul sendiri.. La ni dah naik lif, okeh!



Okey, dah boleh makan, yeh! Alhamdulillah =]

Bihun rupanya di dalam itu polisterin.. Huuuuu, ittadakimase!! =)

Grup Nada dan Farah jadi Fasi...

La kotak ni pun nak klik jugk? Em suka, sebab satu bekas simpan banyak barang. Kan bagus, satu tempat boleh sumbat semua barang. Tu yang perempuan xleh pkai handbag tu, sekali hilang, kena ragut ka, semua lesap, IC, purse, handset, makeup, perfume, kunci rumah-keta-moto...Nangis, xberlagu..kuikuikui ;)


Yang paling best masa ni, yeh! Nabilah geram betoi dengan bdk ni, yg tembam, comey ni.. Faizul, nama dia. Knapa orang yang nama Faizul hemsem, eh? =] Ajak bergambar berdua dengan dia, dia malu, hihihi... Dia suh ajak adik dia sekali bergambar, baru dia mau.. Nak panggil adik dia ni yang susah ni, abi dia asyik dok dukung ja, camna nak amek gambar?

Last2 tu, dapat gak, hehehe =)
Mula bertiga jaa...Penat nak suh depa angkat Peaaaaaaaaace!!!

Pas2 mai lagi abang dia yg besaq.. Paling besaq sekali, jadi peserta kat dalam.

Ha ni dia adik dia, Amsha nama dia, huuuu. Tapi paling comel yg td la..

Nabilah geram kat tahi lalat bawah bibir dia tu, macam SitiNurhaliza =]

Dia malu, dia malu, dia malu...

Aik gigi...Hehehe =)


Tapi ada video yang Nabilah rekod masa depa main bola, adik dia suka sungguh main sepak2 tu. Masa dok rekod tu, dia tanya, Kenapa amek gambar lagi, banyak sangat? Nabilah jwb, sebab comel..Sebab tu dok amek lg, pas2 dia sengih2, dia pun lari2 pi main bola dengan adik dia..=P

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)