Thursday, 8 October 2009

Portfolio Core-Ability

Hari Pertama-Rabu, 30 September 2009

Hari Kedua-Khamis, 1 Oktober 2009
Hari Kedua, kitorg makan ramai2 kat dalam kelas. Malas nk masak & xsempat..Fizah ajak, Nabla join jer..Sayang jugak klu ketinggalan scene yg baik punya di akhir2 waktu begini.. Ni gambar dari Handset CikMan..agak kelabu ya, tapi boleh lah, Cikman kata...



"Nabla yang bertudung maroon ya..nampak ker?"


Hari Ketiga-Jumaat, 2 Oktober 2009
Hari ketiga cam besa gak..Tapi yang pleknya awatla Tahap 1 ni lambat sangat nak siap. Rasanya sama ja banyak cam Tahap 2. Tahap 2 boleh habis sehari. Tapi, btul gak..wat tahap 1 ni xbrapa tekun mcm wat tahap2. Ala Datin Seri melambatkan keja2 lain. Cover depan, Devider, Telinga Tepi, Pembalut fail xbagi2 lg. Bila xdak semua2, xleh gak nk siapkan cepat..xdak maknanya..2yg kejap2 timbul..kejap2 tenggelam. Kejap2 ada, kejap2 hilang. Hari Jumaat, pkai sluar trek ngan baju bunga pink. Btudung hitam.. Nampak ker?





Suasana lepak2 camni la yg paling best disimpan wat kenang-kenangan. Yang ni gambar2 dari kamera handset CikMan jugak, agak kelabu sket kan? Ok la stil nampak org2, geng2 komputer yang glamor nih!!

Hari Ketujuh-Khamis, 8 Oktober 2009
Hari ni diusahakan juga siap. Sbb CikTimi target sampai hari Khamis saja utk CoreAbility. Hari Jumaat, esok nak marking Portfolio Komputer lak. So tekun punya tekun, xtengok orang kiri, kanan. Walaupun kadang2 tganggu dengan kerenah Sharbani yang suka mencari pasal dengan Nabla.. siap juga akhirnya tengahari tu dalam kol 1.30> pm. Alhamdulillah, siap gak.. lambat2.. ghalit2 Nabla..ingat Nabla paling corot nant sbb lambat siap. Boleh tahan gak comel, sbb kali ni dibebaskan utk wat style masing2 ikut tahap kekreatifan tangan tersendiri.


"Ni lah Portfolio CoreAbility"


"Portfolio CoreAbility Level 1&2"


"Ni RPK untuk Portfolio CoreAbility"


"Yang ni telinga untuk Portfolio CoreAbility..Comel kan..(~_^)"


Dah selamatpun siap portfolio ni.. Ni la keja2 yg patut disiapkan bla kita mengambil kursus2 kemahiran: Lebih2 lagi jika diiktiraf oleh JPK (Jabatan Pembangunan Kemahiran)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)