Friday, 23 January 2015

Hafni dapat hadiah dari CikYa nya ;)


Assalamualaikum....

Haa, ni cerita Hafni yang kena demam baru2 ni...
Saya pun kena juga sekarang, tapi selesema je..
seksa kan, pedih sgt bila hidung berair...
meleleh air mata, meleleh air hidung, ahaks.....


Best tak hadiah nih?

Mungkin dah lama, si Cik Ya nye dengar Abi dia nak beli basikal untuk Hafni.
Tapi sampai sekarang, tak beli2 lagi, hey....

Tup2, Cik Ya nye tanya, dah beli ke belum?
Nak yang macam mana?
Umi pun naik heran, nape Cik Ya tanya ni...

Kami pun dok survey2 je tengok.
Alang2 nak membeli, biarlah menang memakai....

Sekali bila Hafni demam, macam tak semangat je tengok dia.
Hujung minggu lepas balik jumpa embah n nenek...
Hafni demam rindu kottt....

Hari Ahad tu, CikYa keluar belikan basikal..
Hafni yang tengah sememeh tu, mata hidung semua merah berair
Orang tak sihat la katakan...
Blurrrr je bila letak dia atas basikal ni....


Mungkin tak terduga perasaannya..
teruja? gembira? terharu pun mungkin ada, hahahaha...
first time dapat hadiah besar macam ni..
Nampak sangat Hafni dah besar....


Tapi kena tolak dulu la, kalau Hafni nak fefeeling naik basikal...
kaki dia pun tak sampai lagi di pedal tu..
apatah lagi nak kayuh sendiri kannnn....

Abi n Umi la jadi mangsa kena tolak2 tu kat rumah ni..
nasib baik rumah kosong tak da perabot.
boleh la Hafni pusing2 dalam rumah...

Patut la orang cakap, masa anak kecik2 ni, tak yah nak perabot bagai la..
anak nak main aci ligan, aci sembunyi pun tak boleh.
sekarang kecik2, main dalam rumah je la ekkk..
[umi kan malas sgt nak keluar, huh]

Terima kasih banyak ye CikYa, bagi hadiah kat Hafni.
Saaaaayang CikYa ketat-ketat (*_*)


1 comment:

  1. Acik pun ada beskal, tapi jadi pembuat sendal pagar je hehheh

    ReplyDelete

Terima kasih untuk komen bernas anda :)