Tuesday, 1 February 2011

Walimah Naimaton & Saiful

Majlis Nikah : 29 Januari 2011
Masa : Lepas waktu Asar
Tempat : Masjid Tunku Abdul Rahman

Jamuan hari tersebut, makan keladi asam pedas.
Sedapnya, terliur ceq..
Tu yang amek banyak2 tu...
Lama dah xmakan ni...

Baju Nikah yang telah siap digosok, sapa yang gosok lendik elok nih???

OK, special appearance b4 nikah...

One more, =)

Cincin Nikah untuk enSuami

Ni mesti sebelah malam kot, wah mak saya pun ada bergambar rupanya...

Majlis Kesyukuran Naimaton & Saiful
Tarikh : 30 Januari 2011
Tempat : Rumah Kediaman Kuala Kedah

Huhu, nak jugak...

Naim bersama Adek.
InsyaAllah Adek akan jd tukang makeup untuk majlis di Kedah nanti jugak.
Bo makeup ikut request pengantin.
Saya mok macam babydoll, bisakah???

Hmmmmmm, jeles jeles... =|

Fairus, orang kuat Naim ni, dia yang tolong jadi cameragirl untuk 2hari majlis.
TQ la Fairus, sebab tolong Naim.
Klu x, kesian dia. Kami pun terkalut2 jgk masa majlis ni nak uruskan hal sendiri.
Serabut.. Serabut...

Untuk perkara penting dalam majlis kawen seperti bilik pengantin dan pelamin, Naim hanya mewujudkan bilik pengantin.
Pelamin, nehi, Us. Saiful tokse...

Bila sebut pasal pelamin, sempat lagi Pn Intan perli,
"Ha Us Saiful xmau pelamin, yang ustaz dia ni mau pelamin plak"
Adusss, panas telinga ceq... Hui cam terasa ja ayat tu.

Ni hiasan bilik pengantin kat rumah Naim.
Bila tengok2 camni, huish naik darah ceq..
Camna kat umah ni, nak sewa ke nanti..
Jeles.. Jeles..

Sebab untuk OP dah bayar lebih, nanti xbanyak scene plak nak bergambar.
Rasa macam rugi lak, xkan dengan semua tetamu nak bergambar kat katil???
Harus tambah lagi perhiasan seperti backdrop tempat makan pengantin.
Pilihan lain untuk ganti pelamin, hmmm

Nabilah tanya Naim, berapa ni kos?
Bo ke nak sewa camni jugak?
"Senang ja KChiq, baik hang buat sendiri, bukan susah pun."
"Beli besi ni ja pun..Pas2 beli kain."
~Emmmmmmmm~
MakLang nak bagi sewa, RM350.
Balik cakap kat Mak, mak pun kata buat sendiri.
Semalam jugak pi kira2 ukuran kat bilik.
Saya mok teruskan idea bilik pengantin yang ada dalam kepala ni.
Lebih berbaloi2 buat sendiri.
Tapi cadar tu, emmm =|
Perlu beli baru???

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)