Monday, 22 December 2014

Pecah berderai, huhu.. kurang satu bekas


Tengah sibuk dok memasak, anak pun sibuk dengan mengemasnya...

Saya ada buka laci untuk ambil rempah, tangan dia pun nak mencapai bekas2 rempah yang ada.


Saya pun tak ingat lagi dengan situasi semasa berlaku.
Yang pasti, satu bekas asam keping dah pecahhhh...

Menjerit Umi masa tu, huahuahuaaaa....
Habis daa satu bekas..
Dah la lama dah saya tak membeli serbuk pati ayam ni...

Sebab rasa dah cukup apa yang ada..
macam dah nak sesak plak laci tu...
Guna yang recycle je senang, jimat sikit.
Kalau pecah macam ni pun, fuhhhh sabar lagi...

Emmm, Hafni Hafni.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)