Search This Blog

Monday 11 March 2013

Hampir 3 bulan berlalu...


Nabilah, bila nak update blog?

hah?

...

...

hmmm

...

...

emmm

...

...

heeee

...

...

hihihi

...

...

huhuhu

...

apekah?

malaskah?

tak sempatkah?

tak dak moodkah?

xmau tulis langsungkah?


sabaqqqqqqq....

nak amek masa jap...


hidupku tak stabil buat masa ni...

orang kata, saya dah tak menulis, sebab enSuami dah ada di sisi..

Bukan, saya menulis bukan sebab dia pon...tapi sebab saya suka tulis blog. dan saya xreti update status kat FB.

Mungkin dulu sebelum kawen, sesuai la nak cerita melalui blog sahaja kalau dia nak tahu tentang perkembangan saya...

Tapi, bila dah kawen, dalam tepon pon boleh cerita walaupunn jauh. skype pon boleh.

Tapi saya tetap update blog.

Saya rasa masa tu mood saya best sangat.

Sebenarnya saya banyak menulis di pejabat.

Bila dok kat opis, banyak plak ilham nak merepek kat sini.

Tapi sekarang dah tak boleh.

Tak sempat sangat. Tinggal dua orang ja kat pejabat. Keja banyak. Kadang2 makan pun tak. naik bilik rehat untuk solat sahaja.

Aish, balik umah dah letih. Masak2, lepas solat Maghrib ngan enSuami, kami makan malam. Lepas tu saya tidoq, yeh.

masa bila kami suamisteri ni berbual?

Masa makan, Lepas solat.

Dan awal pagi lepas subuh. Saya akan mula aktif jam 4-5 pagi.

Masa tu la saya ajak enSuami bersembang, boleh?

Hahahaha, cian suami saya..


0 comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)

Daisypath Anniversary tickers