Tuesday, 10 July 2012

Minta maap la, orang Bangi Xmau PM BN-UMNO



Sungguh ke pasar BBB Seksyen 1 xsabar sangat menanti kedatangan PM yang Janjinya Ditepati???

Ni cerita betoi dari org kerajaan

Situasi 1
Dengarnya PM nak turun Ahad ni di BBB sec 1.
 
member yg kerja di Kem HEP ada maklumkan betapa susahnya mereka nak cari pekedai makan yg sudi jadikan kedainya sbgai Kedai 1Malaysia.dimana sarapan paginya  RM2 dan Tengaharinya RM4.00 . Tak ada satu kedai pun yg mahu..malunya..
 
Akhirnya dapat ..itu pun...sehari je..dan pihak Kem akan bayar sepenuhnya pada hari itu semata@ nak tunjukkan pd PM ada le kedai yg sudi..hehehehe  ...lepas tu tutup maaaa
 
Kerahan tenaga pun biasa le kpd semua kakitangan kerajaan utk hadir nanti di majlis sarapan bersama PM...
 
Situasi 2
    • aku lak gi janji ditepati sbb eric da show kat situ
    • aku g pun sbb atuk ngn pakcik2 mwr nk ngk mwr
    • klo x, mmg xgi la
    • hahahha
  • Yesterday
    Nabilah Ahmad
    • ramai x, org p prog tu?
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • ramai weh
    • jem truk
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • dorg bwk org luar aku rs
    • sbb byk giler bus
    • xkan la org bangi g kan
    • klo g pun aku sorg je
    • hahaha
  • Yesterday
    Nabilah Ahmad
    • hahaha
    • suami hg, sokong belah mana?
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • ats pgar
    • dia x main politik sgt
    • main muzik je
    • hahahah
    • dua2 dia layan weh
    • tp mcm berat kat umno
  • Yesterday
    Nabilah Ahmad
    • emm tgok tu pun tau..
    • umno byk duit
    • umno suka muzik2 dia..
    • pas mana layan 
    • hahaha
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • heheheh
    • mhal weh show bapak mertua aku tu
    • rm3000 ke ats
  • Yesterday
    Nabilah Ahmad
    • 1 jam?
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • 1 show
    • tp klo lame, up sikit
  • Yesterday
    Nabilah Ahmad
    • minimum 1 jam la?
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • mne de 1jam
    • dorg main 10 min je weh
  • Yesterday
    Nabilah Ahmad
    • hah?
    • mmg mahai gilaaaaaaaaaaaaaaa
    • cpt kaya cmni..
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • tau xpe
  • Yesterday
    Nabilah Ahmad
    • keja wekend saja pun xpa
    • tp mslh nya pkeja depa byq bln ka?
    • by show?
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • by show
    • yg tetap 2org je
    • eric dgn driver lori-angkat brg2 show
  • Yesterday
    Nabilah Ahmad
    • hbs2 tu bdk2 yg ketuk2 tu?
  • Yesterday
    Puan Cahaya
    • seratus ke atas by 1 show


Situasi 3
umno masih bergantung kepada strategi lapuk. Bawa orang luar & kerahan paksa untuk meramaikan manusia. Pelajar2 dibawa berbaris2 ke tapak program. Bilangan bas yang tiba jenuh nak kira. Di pasar BBB penuh orang bn & anggota polis serta keselamatan.

Jadi, betul ke Bangi suka PM maiiii???
Good Bye BN....


No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)