Monday, 12 September 2011

Jom Shopping, JOM!


Jom Shopping siri Kedua DUN Bangi akan berlangsung pada 17 September 2011.

Kali ni lebih ramai, 200 ORANG, seh!

Poning den lepas ni... Harap xdak masalah seperti yang berlalu siri pertama lepas.
Kalau tak, berbulan ceq demam nak selesaikan masalah ini.

Kali ni xmau kompromi dgn pakcik makcik lg.
Kalau nama xdak dalam senarai, xmau suka2 pi tambah tanpa semak kat sistem, haru jadinya.
Nak bersembunyi la kat Econsave nanti, kekekeke........


Hari ini, dah siapkan nametag untuk 200 orang peserta.
Terima kasih kat kawan, Hazwani Mka yang tolong masukkan kertas dan namecard YB ke dalam plastik.
Cepat la sket keja siap.
Sampai hari Sabtu malam, dah selesai.
Tunggu nak laminate je.


So masuk opis hari ni, terus siapkan yang ni.
Selepas selesai buat Surat pengesahan perjawatan macam yang enSuami nak untuk permohonan perpindahan.

Mohon doakan untuk enSuami saya, dapat pindah ke Selangor, untuk sesi persekolahan tahun depan.
Kuota untuk Putrajaya dah penuh, kena cari ikhtiar lain.
Dapat pindah Selangor pun dah kira baik, insyaAllah.
Doakan cepat pindah, amin.


Kawan2 di sekitar Bangi, terutama geng Nisa' Serdang yang CUN, jom tolong jadi petugas untuk membantu memudahkan makcik pakcik shopping kat Econsave Sabtu ini, kol 10 pagi. Petugas datang lebih awal untuk
sesi taklimat.

Meh, meh, Jom pi Shopping.............


No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)