Friday, 19 November 2010

Besday Ayah dan Mak

Ayah sambut besday, 8 November. Manakala Mak pada 16 November.
Memandangkan Nabilah dah buat edible image ni, jadi nak jugak2 realisasikannya...walaupun banyak halangan nak siapkan kek ni.

Gambar xcantik sangat, sebab dah kalut nak balik.
Gambar yang cantik2 ada kat kamera BChiq. Nanti la minta.
Lagipun tukang masak xprofesional, xdak plate kek yang muat kek panjang camni. 
Yang ada simpan, bentuk bulat ja..terpaksa la letak dlm tu, xcomel, huuu ;!

Masa ni pun mak dah siap potong2, kasi makan. Along dan Angah dah sedia menanti kat sebelah Wan tunggu nak makan ke nak bergambar masa awal tadi, xperasan plak Nabilah.


Ok, tunjuk kek MakNdak buat! Hehe ;)


Ni Angah masa dalam keta nak pi kenduri Umah PakCik Asri. 
Adakah dia suka naik keta Honda atau dia suka dengan MakNgah & PakNgah nya atau dia suka naik keta awal bo sampai dulu?
Hanya dia yang tau. Mau plak dia ikut kitorang pi dulu, tinggal Mama, Along ngan Papa kat umah. Isk, isk, isk...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen bernas anda :)